.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات سرمربی ملوان پس از باخت سنگین برابر پیکان
اظهارات سرمربی ملوان پس از باخت سنگین برابر پیکان

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: خوشبین‌ترین طرفدار پیکان هم شکست ۴ بر صفر ما برابر این تیم را پیش‌بینی نمی‌کرد.

به گزارش شمال نیوز ، محمد احمدزاده پس از شکست برابر پیکان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطعا نمی‌توانم از نتیجه بازی راضی باشم مخصوصا اینکه ۴ گل در این دیدار دریافت کردیم. خوشبین‌ترین طرفدار پیکان هم چنین نتیجه‌ای را پیش‌بینی نمی کرد و در باور کسی این شکست نمی‌گنجید اما این نتیجه رقم خورد.


وی ادامه داد:‌ حق ما دریافت ۴ گل نبود. فاصله دو تیم پیکان و ملوان این ۴ گل نیست. پیکان ۵ فرصت گلزنی داشت که ۴ تای آن گل‌ شد اما بازیکنان ملوان که همین تعداد فرصت گلزنی به دست آوردند در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند و تنها تفاوت این دو تیم همین مسئله بود که توپ‌های ما از دو قدمی هم به تیر دروازه حریف خورد. نمی‌گویم مستحق شکست نبودیم اما نباید با ۴ گل می‌باختیم.
احمدزاده در مورد محرومیت هادی تامینی مدافع اخراجی این تیم که به دلیل بی‌انضباطی کنار گذاشته شده است، تصریح کرد: جریمه بی‌انضباطی را خودم پرداخت می‌کنم اما اجازه نمی‌دهم بازیکنی نظم تیمی را به هم بزند. برایم هم فرقی نمی‌کند این بازیکن چه کسی است و چقدر می‌تواند در تیم تاثیرگذار باشد.
سرمربی تیم ملوان در مورد تاثیر این شکست بر روحیه بازیکنانش تاکید کرد: طبیعی است روحیه بازیکنان دچار افت شود اما این هنر ما است که باید بازیکنان را به شرایط اولیه برگردانیم. شکست ۴ بر صفر برابر پیکان توجیهی ندارد اما نمی‌توانم منکر زحمات بازیکنانم شوم. آنها برای جبران گل‌های خورده تلاش بسیاری کردند و در نیمه دوم هر کاری که از دستشان برمی‌آمد انجام دادند اما در نهایت توپ‌های ما وارد دروازه پیکان نشد. امروز روز ما نبود و روز پیکان بود.
وی در مورد اینکه چرا تعداد مهاجمان تیم را اضافه نکرد، گفت: قرار نیست برای اینکه تیم به گل برسد، حتما تعداد مهاجمانش را اضافه کند.احمد‌زاده در مورد وضعیت داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: داوری خیلی خوب بود. من این داور را تاکنون ندیده بودم اما بسیار خوب سوت زد و تاثیری در نتیجه بازی نداشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.